۲۴۰۰ طرح خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد اجرا شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد استان برای مددجویان تحت پوشش اجرا شد.

امین کردعلیوند روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزینه اجرای این طرح ها ۴۲۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال بود که از محل اعتبارات اشتغال کمیته امداد و تسهیلات بانک های عامل استان تامین شده است.
وی به نحوه ارائه تسهیلات به متقاضیان اشاره کرد و اظهارداشت: این طرح ها براساس شرایط محیطی متقاضیان، علاقه مندی، استعداد و تخصص فنی با اولویت خانوارهای تحت حمایت و فرزندان مددجو اجرا می شود.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام اینکه سیاست اشتغال این نهاد حمایت از مشاغل خرد و زود بازده است، بیان کرد: از تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ طرح اجرایی ازابتدای سال جاری تا کنون، بخش کشاورزی ۱۰۶ طرح، صنایع دستی ۵۲، خدماتی یک هزار و ۲۶۹ و دامپروری ۹۸۳ طرح بوده است.
کردعلیوند با بیان اینکه آموزش مهارت های فنی وحرفه ای اولین گام ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: آموزش مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت در تمام مشاغل به مددجویان تحت حمایت به صورت فردی و گروهی با هماهنگی این نهاد بصورت رایگان ارائه می شود.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ