۲۳۷ طرح اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی اجرایی می شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: ۲۳۷ طرح اشتغال کمیته امداد خراسان رضوی در دهه کرامت اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله آسوده صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اینکه مسکن و اشتغال از نیازهای اساسی خانواده به شمار می‌رود در این راستا ۱۰۲ واحد مسکن شهری و روستایی با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان و ۲۳۷ طرح اشتغال با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار همزمان با ایام دهه مبارک کرامت به مرحله اجرا در می آید.

وی افزود: همچنین در سطح استان و به مناسبت این ایام فرخنده برنامه ریزی شده است بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ سبد کالا شامل اقلام ضروری با میانگین هر سبد ۲۲۰ هزار تومان و در مجموع بیش از یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان توزیع شود و فعالیت‌های فرهنگی مختلفی نیز شامل برگزاری همایش، اردو، مسابقات فرهنگی و ملاقات مددجویان درقالب طرح مفتاح الجنه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: آغاز زندگی مشترک زوج‌های تحت حمایت یکی دیگر از فعالیت‌های این دهه است و در دهه کرامت به ۶۵۴ نوعروس تحت حمایت جهیزیه و یا کمک هزینه ازدواج اهدا می‌شود که برای این امر ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد درنظر گرفته شده است.

وی گفت: در مجموع در دهه کرامت تلاش شده است هشت هزار خدمت در سرفصل‌های مختلف حمایتی اعم از اهدای جهیزیه، افتتاح و یا کلنگ زنی مسکن، اجرای طرح‌های اشتغال، اهدای سبد کالا و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و اردویی به خانواده های تحت پوشش ارائه شود.

وی تاکید کرد: برای اجرای این هشت هزار برنامه بیش از ۱۳ میلیارد تومان اعتبار از منابع داخلی کمیته امداد و مشارکت نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ