۲۲۵ طرح در کردستان تسهیلات اشتغال فراگیر دریافت کردند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: ۲۲۵ طرح در این استان تاکنون ۶۸۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب اشتغال فراگیر دریافت کرده اند.

برهان صلواتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش سامانه کارا تعداد طرح های ارسال شده در قالب طرح اشتغال فراگیر ۳۷۳ طرح به مبلغ یک هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال و با اشتغالزایی۲ هزار و ۲۴۸ نفر است.
وی با اشاره به اینکه این استان در زمینه ارائه تسهیلات اشتغال فراگیر دارای رتبه مناسبی در سطح کشور است، افزود: از تعداد طرح های معرفی شده به بانک ۲۲۷ طرح با مبلغ ۷۰۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و ۴۷۶ نفر منجر به انعقاد قرارداد شده است.
صلواتی تعداد طرح های مصوب بانک را ۲۲۸ طرح به مبلغ ۷۱۴ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: ۲۲۵ طرح به مبلغ ۶۸۲ میلیارد ریال توسط بانک ها پرداخت شده که با اجرای آنها زمینه اشتغال یک هزار و ۳۳۹ نفر فراهم شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعداد طرح های پرداخت شده از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را نیز ۲ هزار و ۷۹۶ طرح به مبلغ ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی پنج هزار و ۲۶۱ نفر اعلام کرد.
صلواتی همچنین با اشاره به طرح های ملی اشتغال پایدار روستایی گفت: تعداد طرح های ملی ارسالی ۱۶ مورد با مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی یک هزار و ۳۰۰ نفر است.
به گزارش ایرنا، دولت دوازدهم در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، ایجاد ۹۸۰ هزار فرصت شغلی جدید را هدف گذاری کرده بود.
سیاست های توسعه اشتغال دولت در سال ۱۳۹۷ در قالب برنامه های اشتغال فراگیر، اشتغال عشایری و روستایی، اشتغال حمایتی ارائه شده است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ