۱۹۸ شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری فراهم شد

۱ نظر
خبرگزاری مهر : مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با افتتاح پروژه های بخش کشاورزی در دهه فجر برای ۱۹۸ نفر اشتغال ایجاد شد. ذبیح الله غریب در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر تعداد ۲۶ پروژه قابل بهره برداری در استان افتتاح می شود که از این مجموع شش پروژه دولتی و ۲۰ پروژه نیز با تسهیلات بانکی احداث شده است. مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع خانوار های بهره مند از افتتاح پروژه های دهه فجر در این استان، ۱۳۷ خانوار هستند. وی تاکید کرد: با افتتاح پروژه های بخش کشاورزی دهه فجر برای ۱۹۸ نفر اشتغال فراهم خواهد شد که ۸۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۱۳ نفر نیز به صورت غیر مستقیم هستند. مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با بهره برداری پروژه های دهه فجر ۲۶ روستا نیز بهر مند خواهند شد.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام جهاد کشاورزی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای ۱۹۸ شغل در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری فراهم شد

  • م
    مریم ربیعی
    ۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵
    با سلام
    در خصوص استخدام ناظرین گندم چرا نظارتی نیست بچه هایکه فارغ التحصیل یک سال هستند چگونه بعضیهاشون با سوابق مشابه جذب میشند بعضی ها نه. من و همسرم هر دو کارشناس ارشد کشاورزی و قبل از نودو یک هر کدوم بیست ماه سابقه داریم هم متاهلیم هم بچه داریم شرایط برامون سخته با توجه به رشته ای هم که خوندیم جایی برامون برای کار نیست تو را قسم به خدای بالای سرتون یه فکری برامون بکنید اگر 90 درصد را با پارتی جذب می کنید لااقل 10 درصد را از روی عدالت جذب کنید

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ