۱۵۰۰ نفر در حوزه گردشگری وارد چرخه اشتغال می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امسال تسهیلات درخواستی حوزه گردشگری استان بالغ بر هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال بوده که می تواند برای هزار و ۵۷۸ نفر فرصت شغلی فراهم سازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال ۱۱ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری ۴۰۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده که این میزان برای ۱۸۳ نفر فرصت شغلی به همراه داشته است و هم‌اکنون نیز ۴۴ پروژه گردشگری با درصد اشتغال متفاوت در استان برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.
وی با اشاره به صدور موافقت اصولی برای ۵۶ پروژه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این میزان پروژه نیز چهار هزار و ۷۴۱ میلیارد ریال است که سعی بر افزایش سرمایه‌گذاری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: مدت زمان بررسی و تعیین تکلیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری به یک هفته کاهش یافته و در صورتی که طرحی با رعایت ضوابط ارائه شود در کمترین زمان بررسی شده و موافقت اصولی صادر می‌شود.
فلاحی با تاکید بر اهمیت حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری با هدف تقویت تاسیسات گردشگری بیان کرد: بدون مشارکت بخش خصوصی نمی‌توان به توسعه گردشگری دست یافت که در این زمینه سعی بر این است تا بتوانیم در راستای بهبود وضعیت گردشگری و سرمایه‌گذاری استان تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: بستر لازم برای سرمایه‌گذاری فراهم شده و با تامین زیرساختها و برای دریافت تسهیلات از بخش خصوصی حمایت می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: امسال تسهیلات درخواستی این حوزه بالغ بر هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال بوده که می تواند برای هزار و ۵۷۸ نفر فرصت شغلی فراهم سازد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده صفحه اصلی اخبار گردشگری و اشتغال اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ