۱۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد اردبیل فراهم شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری بیش از هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور سیفی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: برای کمک به کارآفرینی مددجویان کمیته امداد امام اردبیل از طریق بانک‌های عامل بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شده است.

وی با اشاره به اینکه از طریق تسهیلات قرض‌الحسنه اعطایی از سوی صندوق امداد ولایت برای بیش از ۴۰۰ مددجو اشتغال ایجاد شده است، افزود: حمایت از کارآفرینی مددجویان یکی از مهمترین اهداف این مجموعه بوده تا در توانمندسازی خانواده‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل یادآور شد: تاکنون بیش از هزار مددجو با بهره‌گیری از تسهیلات خودکفایی و اشتغال وارد بازار کار شده و در عرصه‌های مختلف در حال تداوم فعالیت‌های شغلی خود هستند.

سیفی از اجرایی شدن ۱۷۵ طرح صنایع دستی توسط جامعه هدف کمیته امداد اردبیل خبر داد و افزود: طرح‌های خدماتی برای مددجویان کمیته امداد با دقت کافی پیگیری می‌شود تا بر اساس نیاز بازار و شهروندان بالغ بر ۵۴۷ طرح اجرایی گردد.

وی یادآور شد: گرایش مناسبی را در مددجویان برای آموزش صنایع دستی مشاهده می‌کنیم و امیدواریم با افزایش کارگاه‌های آموزشی آنان را برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولید و فروش صنایع دستی اصیل استان سوق دهیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل اضافه کرد: ۶۶ طرح اشتغال کشاورزی برای خانوارهای تحت حمایت در نظر گرفته شده و در تلاش خواهیم بود تا تا با ایجاد اشتغال مولد علاوه بر مددجویان برای دیگر افراد نیز کارآفرینی کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ