۱۲۰۰ مددجوی روستایی برای دریافت وام اشتغال معرفی می‌شوند

۴۳ میلیارد ریال تسهیلات، برای اشتغال پایدار مددجویان روستایی به کمیته امداد استان قم اختصاص‌یافته که ۱۲۰۰ متقاضی واجد شرایط تا پایان امسال به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، اکبر میرشکار در نشستی با مدیران بانک های استان قم با بیان اینکه این نشست باهدف بررسی و هماهنگی برای تسریع در پرداخت وام‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری برگزار شد گفت: برای اشتغال مددجویان روستایی، از اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۴۳ میلیارد تومان به کمیته امداد استان قم اختصاص‌یافته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۰۰ نفر از افراد ساکن روستا واجد شرایط دریافت وام شناخته‌شده‌اند اظهار کرد: این افراد طی دو ماه آینده به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند تا از محل اعتبارات تخصیص‌یافته، تسهیلات دریافت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قم رسته‌های ابلاغ‌شده در سامانه کارا را مورد توجه قرار داد و گفت: روستائیانی که برای دریافت وام معرفی می‌شوند بر اساس این رسته‌ها و بیشتر در بخش کشاورزی، دامداری و پرورش پرندگان زینتی است.
وی ادامه داد: پرورش زالو نیز از جمله طرح‌های اشتغال مددجویان است که برای نخستین بار در این نهاد انجام می‌شود و در حال حاضر مراحل پژوهشی و مقدماتی آن پیگیری می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ