۱۰۰ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد استان سمنان محقق شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۹۵۰ فرصت شغلی طی ۱۰ ماهه امسال در این نهاد خبر داد و گفت: ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال کمیته امداد استان تاکنون محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خدابنده صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد سمنان بابیان اینکه ایجاد اشتغال و خودکفایی به عنوان یکی از سیاست‌های کمیته امداد پیگیری و دنبال می‌شود، ابراز داشت: بر اساس همین سیاست‌گذاری ۹۵۰ فرصت شغلی برای مددجویان طی ده‌ماهه امسال ایجاد و ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال این نهاد محقق شده است.
وی اضافه کرد: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی اعتباری معادل ۲۰ میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان هزینه شده است که همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این راستا می‌تواند به خودکفایی مددجویان منجر شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه سه هزار و ۶۲ طرح تحت نظارت کارشناسان اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نظارت و پایش می‌شوند، ابراز داشت: این طرح‌ها حوزه‌های صنایع‌دستی، دام‌پروری، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و معدنی را در بردارد.
خدابنده بابیان اینکه بخش خدماتی بیشترین طرح‌های اشتغال‌زایی با ۴۷۶ مورد را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: از این تعداد طرح‌های موجود تاکنون ۵۴۷ طرح بااعتبار ۱۰ میلیارد و ۷۱۴ میلیون تومان از طریق بانک‌ها جذب‌شده است.
وی بابیان اینکه ۲۲۱ طرح اشتغال‌زایی در کمیته امداد استان سمنان اجراشده است، اضافه کرد: برای این طرح‌ها چهار میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان افزود: با پرداخت ۲۴۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی برای ۱۷۳ طرح از محل صندوق توسعه ملی و هشت طرح دیگر اشتغال فراهم شد.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ