کمیته تخصصی رسیدگی به معیشت فرهنگیان تشکیل می شود

۱ نظر
خبرگزاری پانا : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته تخصصی برای رسیدگی به مشکلات معیشتی فرهنگیان تشکیل می شود. محمد بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا ضمن رد تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به مشکلات فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی ؛اظهار کرد: کارگروه ویژه ای برای بررسی موضوع معیشت فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل نشده بود و فقط کمیته ای برای رسیدگی به مسائل بودجه ای فرهنگیان بود. این حرفها در حالی است که کمیته ویژه ای در مجلس نهم شورای اسلامی با حضور علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و سید حسن ابوترابی فرد نایب رییس وقت مجلس برای رسیدگی به مشکلات معیشتی فرهنگیان تشکیل شده وبد و بیش از هشت جلسه هم برگزار شد. وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک کمیته ای تخصصی برای بررسی وضعیت معیشتی و بودجه ای فرهنگیان در کمیسیون آموزش و تحقیقات تشکیل می شود. تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره هنوز مطرح نشده بیرانوند در پاسخ به این سوال که تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در چه مرحله ای است؟، اظهار کرد: این موضوع سال گذشته تصویب شده اما هنوز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح نشده است. وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیران این صندوق حقوق های نجومی می گیرند؟، بیان کرد:زمانی که معلم بودم می شنیدم می گفتند مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان بالای ۵۰ میلیون تومان حقوق می گیرند اما اکنون که در این سمت(نماینده مجلس) مشغول خدمت هستم متوجه شده ام شرایط متفاوت است.

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کمیته تخصصی رسیدگی به معیشت فرهنگیان تشکیل می شود

  • ا
    اوس تقی بازنشسته
    ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹
    سلام -باتوجه به اینکه حاکمیت مسلط اسلامی است پس باید کلیه وعده وعیدهای حاکمان دراجرا قطعی وجاری وساری باشد درغیراینصورت به اسلام خیانت شده وموجب غضب پروردگارعالم است . برمتولیان حجت تمام است زیرا وعده های قادرمتعال محقق است وقابل تغیر وتصرف نیست .

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ