کمیته امداد هرمزگان ۱۰۸۱ شغل ایجاد کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: این نهاد یکهزار و ۸۱ شغل از ابتدای فروردین و تا پایان مهرماه امسال با هزینه ۱۶۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال برای مددجویان ایجاد کرد.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا خسروانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۴۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تسهیلات از منابع کمیته امداد و ۱۲۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال تسهیلات از منابع بانکی هرمزگان برای اجرای طرح های اشتغال پرداخت شده است.
وی بیان داشت: ۶۸۰ مورد از طرح‌ های ایجاد شده از طرح ‌های اشتغال‌زایی روستایی است که ۱۰۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات امدادی و بانکی به این طرح‌ ها اختصاص داده‌ شده‌ است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان اظهارداشت: این نهاد با همکاری بانک ‌های عامل در ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای نیازمند این استان نقش بسزایی دارند و تداوم این همکاری‌ ها شاهد خودکفایی این قشر در جامعه خواهیم بود.
خسروانی با بیان این که مددجویان تحت حمایت افرادی توانا در زمینه ی اجرای طرح های اشتغال‌زایی و کارآفرینی هستند، خاطرنشان کرد: اگر افراد مستعد طرح‌ های اشتغال‌ زایی شناسایی و تسهیلات مورد نیاز در اختیار آنان قرار داده شود به طور قطع می‌ توانند به افراد موفق و کارآفرین تبدیل شوند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ