کمبود ۹۳۶ نیروی آموزشی و خدماتی در آموزش و پرورش شادگان

۱ نظر

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: برای سال جدید تحصیلی طبق آمار اعلامی با کمبود ۹۳۶ نیروی آموزشی و خدماتی در شهرستان شادگان روبرو هستیم.


سعید حاجیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی و خدماتی متخصص معضلی بر سر راه آموزش و پرورش شادگان است.
وی ادامه داد: عبه رغم تلاش های زیاد، هنوز با کمبودهایی در زمینه آموزشی مواجه هستیم که مهم ترین این کمبودها نیروی انسانی متخصص و آموزشی است.
سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان انتظار می رود در استخدام های جدید آموزش و پرورش بر اساس آزمون، سنوات خدمت و یا هر نوع شیوه استخدامی دیگر، آموزش و پرورش شهرستان شادگان را در اولویت قرار دهند و توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.
حاجیان در پایان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات فضای آموزشی اضافه کرد: انتظار می رود مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان خوزستان در رفع مشکلات، تامین امکانات و تجهیزات و افزایش فضای فیزیکی، آموزشی همکاری بیشتری داشته باشند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کمبود ۹۳۶ نیروی آموزشی و خدماتی در آموزش و پرورش شادگان

  • .
    ...
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸
    چرا اموزش وپرورش نیروی خدماتی و سرایدار استخدام نمی کند

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ