کمبود ۲۰۰ نیروی آموزشی و خدماتی در آموزش و پرورش آران و بیدگل

۴ نظر

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: برای سال جدید تحصیلی با کمبود ۲۰۰ نیروی آموزشی و خدماتی در شهرستان آران و بیدگل روبرو هستیم.

محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل اجرای کامل سیستم جدید آموزشی (۳-۳-۶) در سال جاری فقط در بحث آموزشی آران و بیدگل با کمبود ۱۵۰ نیرو روبر و شده است.

وی تصریح کرد: در مهرماه امسال از هزار و ۶۰۰ پرسنل آموزشی شاغل در آموزش و پرورش آران و بیدگل بیش از صد نفر بازنشسته می شوند ولی برای جایگزینی آنها در آزمون استخدامی جدید آموزش و پرورش تنها سه نفر به کادر آموزشی اضافه می شود.

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل کمبود نیروی آموزشی را در سال های قبل مربوط به آموزش ابتدایی دانست و گفت: این کمبود امسال در دوره متوسطه نیز وجود خواهد داشت.

وی اجرای بخشنامه استفاده از معاونت های مدارس و همچنین نیروهای خرید خدمات را از راه های حل مشکل کمبود نیروی آموزشی در شهرستان بیان کرد و افزود: با توجه به استخدام اغلب نیروهای آموزش و پرورش در بین سال های ۶۶ تا ۷۰ مشکل کمبود نیرو به یک معضل در سراسر کشور تبدیل شده است.

معدن دار در ادامه با اشاره به آمار ۲۰ درصدی مدارس فرسوده و تخریبی در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هنوز حدود ۲۰ مدرسه دو شیفته در آران و بیدگل وجود دارد حذف این مدارس از چرخه فعالیت امکان پذیر نیست.

وی نهضت احداث مدارس جدید با کمک خیران از سال ۱۳۹۳ را از فعالیت های مهم آموزش و پرورش در راستای حذف مدارس فرسوده عنوان کرد و بیان داشت: تنها در مدت دو سال ۱۷ مکان آموزشی، ورزشی و فرهنگی با کمک ۴۰ درصدی خیران در آران و بیدگل آماده بهره برداری شده است.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای کمبود ۲۰۰ نیروی آموزشی و خدماتی در آموزش و پرورش آران و بیدگل

  • س
    سارا
    ۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۳۶
    نتایج گزینش و مصاحبه کی اعلام میشه؟؟؟؟
    • ا
      امینی
      ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۶
      سلام..برای تکمیل ظرفیت باید حدنصاب رو کسب کرده باشین
      • م
        محمد
        ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۳۹
        سلام،،
        خدا کنه که تکمیل ظرفیت بزنن...
        مصاحبه معمولا چند روز بعد از تحویل مدارک هست؟
        • ا
          الهه بهمنی
          ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۴
          ببخشید امسال تکمیل ظرفیت میزنن؟اگه قرار باشه تکمیل ظرفیت بزنن کی میزنن؟یعنی بعد از انجام مصاحبه قبول شدگان اگر به نیروهای مجاز نرسیدن اونوقت تکمیل ظرفیت میزنن؟

          لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

          ثبت پاسخ