کمبود حدود چهار هزار معلم در استان اصفهان

۱ نظر

باوجود استفاده از همه ظرفیت ها, برای سال تحصیلی جدید , حدود چهار هزار معلم در استان اصفهان کمبود وجوددارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز در مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه با کمبود بیش از ۱۵ هزارنیرو در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در استان روبرو بودیم گفت: با جذب ۵۴۸ نیروی جدید استخدامی,۲۱۹ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان و خرید خدمات آموزشی و استفاده از بازنشستگان و معاونان در تدریس ,همچنان سه هزارو ۸۲۱ کسری نیروی معلم داریم .


محمد اعتدادی افزود:از این تعداد کمبود,هزارو ۸۶۴ مربوط به دوره ابتدایی,هزارو ۳۸۹ نیروی متوسطه اول و بقیه مربوط به دوره های متوسطه دوم و فنی و حرفه ای و کارو دانش است.
وی ادامه داد:امسال سه هزارو ۸۶۳ فرهنگی در استان اصفهان بازنشسته شدند که دو هزارو ۴۱۹ نفر از این تعداد مرد و بقیه زن بودندِ.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان پیشنهاد کرد :کمبود معلم استان اصفهان با تخصیص ردیف استخدامی ماده ۲۸ و افزایش سهمیه در پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان حل شود.

پیش بینی می شود مهر امسال ۶۴۴ هزار دانش آموز اول ابتدایی وارد مدارس استان اصفهان شوند.
در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از۹۲۰ هزار و۵۰۰دانش آموز در دوره های مختلف تحصیلی در بیش از پنج هزار و۳۰۰ واحد آموزشی استان اصفهان تحصیل خواهند کرد.

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای کمبود حدود چهار هزار معلم در استان اصفهان

  • ع
    علی
    ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۲۱
    من پارسال اصفهان برای دبیری امتحان دادم. یک ساختمان دانشکده برای استخدام یک نفر شرکت کرده بودند. این اصلا انصاف نیست که ما تو این شرایط باشیم و این دبیرستانیها مفت و مسلم قبول بشن.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ