کاهش ۴ ساعته تدریس برای معلمان بیش از بیست سال خدمت

۴ نظر
خبرگزاری فارس : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعتقاد دارد اجرایی نشدن دستورالعمل کاهش ۴ ساعته تدریس برای معلمان دوره ابتدایی بیش از بیست سال سابقه خدمت، خلاف بند ۹ اصل سوم قانون اساسی و مصداق تبعیض است. سیدمحمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه معلمان دارای بیست  سال سابقه می‌توانند ۴ ساعت کمتر از زمان موظفی سایر معلمان تدریس داشته باشند، گفت: با توجه به عدم اجرای این قانون در دوره ابتدایی، در حق معلمان این دوره اجحاف صورت می‌گیرد. نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان مدارس ابتدایی باید ۳۰ ساعت در هفته تدریس داشته باشند و شامل این دستورالعمل نمی‌شوند، اظهارکرد: متاسفانه به دلیل عدم رعایت این دستورالعمل در دوره ابتدایی، بسیاری از افراد تمایلی برای حضور و فعالیت در این دوره تحصیلی را ندارند. وی ضمن تاکید بر اینکه باید سطح حقوق دوره ابتدایی توسط آموزش و پرورش افزایش یابد، ادامه داد: مسئولیت، فعالیت و استرس معلمان دوره ابتدایی بیش از دوره متوسطه است از این رو باید برای جبران این خلاء اقداماتی انجام شود. این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید به دوره ابتدایی بها داده شود و بهترین معلمان در این دوره فعالیت کنند، تصریح کرد: باید به صراحت گفت که عدم اجرای دستورالعمل کاهش ۴ ساعته تدریس برای معلمان دوره ابتدایی با سابقه بیش از بیست سال، خلاف بند ۹ اصل سوم قانون اساسی است. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای با بیان اینکه برای کاهش ۴ ساعته تدریس برای معلمان دوره ابتدایی نیاز به تخصصی کردن دورس است که طبق تجربه این مهم به ضرر دانش آموزان است، خاطرنشان کرد: باید برای جبران مشکلات این عرصه، اقداماتی اساسی در دستورکار قرار بگیرد تا کاستی‌ها جبران شود.

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای کاهش ۴ ساعته تدریس برای معلمان بیش از بیست سال خدمت

  • ش
    شعبانی لطیفه
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶
    باسلام و احترام
    اینجانب لطیفه شعبانی با بیست و پنج سال سابقه خدمت در یکی از هنرستانهای استان اردبیل معاون آموزشی هستم
    با ابلاغ 44 ساعته وهیچ گونه مزایایی به بنده تعلق نمی گیرد جز حق معاونت ،چگونه میتوانم از مزایای کاهش 4 ساعته برای شاغلین بالای بیست سال سابقه استفاده کنم لطفا مرا راهنمایی فرمایید با تشکر
    • پشتیبان چهار
      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸
      با سلام
      کاربر عزیز مشکل خود را با سازمان مربوطه مطرح نمایید.
      با تشکر
      • ش
        شعبانی لطیفه
        ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶
        سازمان من آموزش وپرورش نیست ؟؟؟
    • ش
      شعبانی لطیفه
      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰
      با سلام و احترام وعرض خسته نباشید
      در مورد مدیران ومعاونان بالای بیست سال سابقه هم لحاظ میشود

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ