چهارشنبه آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش بدون کنکور بهمن ۹۷

متقاضیان تحصیل در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و دانشگاه پیام‌ نور برای پذیرش بهمن ۹۷ تا چهارشنبه ۱۰ بهمن ماه فرصت دارند در این مراکز ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جزئیات پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی در پردیس دانشگاه صنعتی شریف در کیش، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور برای بهمن ماه ۱۳۹۷ برمبنای پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی منتشر شده است و علاقمندان تا چهارشنبه ۱۰ بهمن فرصت دارند در این مراکز ثبت نام کنند.
تمامی افراد واجد شرایط می توانند در این مراکز ثبت نام کنند و داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده و یا نکرده‌اند امکان ثبت نام در این مراکز را دارند.
داوطلبان برای اطلاع از رشته‌ های تحصیلی و دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به جداول حاوی اطلاعات رشته‌محل های موسسات آموزشی و همچنین به لینک جستجوی رشته‌محل ها در اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.
داوطلب باید ضمن مشخص کردن رشته و موسسه آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک و در نظر گرفتن موارد اعلامی تا ۱۰ بهمن ۹۷ به سایت موسسات و مراکز و یا به طور حضوری مستقیم به موسسات، مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کند.
براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو فقط ظرفیت خالی مانده مرحله تمدید مهلت ثبت نام در پذیرش مهرماه ۱۳۹۷ امکان پذیرش دانشجو دارند و این کد رشته محل ها، شامل فقط این گونه رشته محل هاست و شامل سایر رشته محل های دوره های روزانه و شبانه و کدمحل های سایر دوره ها که پذیرش آنها صرفاً سوابق تحصیلی است و ظرفیت آنها تکمیل شده را دربر نمی گیرد.
در این مرحله در ۸ هزار و ۷۷۱ کدرشته محل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه پیام‌ نور با ظرفیت پذیرش ۳۹۰ هزار نفر دانشجو پذیرفته می شود.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ