پرداخت ۹۰ میلیارد ریال وام اشتغال مددجویی در مهاباد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۹۰ میلیارد ریال وام اشتغال مددجویی درمهاباد پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسین خضری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا پارسال به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.
وی افزود: طی یک سال گذشته با پرداخت این میزان تسهیلات به متقاضیان برای ۳۵۵ نفر از مددجویان و سرپرستان خانوار تحت پوشش این نهاد زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.
خضری با اشاره به کمک‌های مردم خیّر و نیکوکار این شهرستان به کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در سال گذشته یک میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال از طریق صندوق کمک‌های نقدی جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش یافته است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با بیان اینکه چهار هزار و ۱۲۵ صندوق صدقات در این شهرستان وجود دارد، گفت: در طول سال ۹۷ در مجموع بیش از ۹۷ میلیارد ریال از طریق پرداخت زکات، برنامه‌های جشن نیکوکاری و عاطفه ها، طرح ایتام و افطاری جمع آوری شده است که صرف کمک به نیازمندان، بیماران صعب العلاج، خانواده ایتام و فقرای زیر پوشش این نهاد می‌شود.
پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، یکهزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ