پرداخت ۶۴ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در رزن

فرماندار شهرستان رزن گفت: از ابتدای سال بیش از ۶۴ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در رزن پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن سیدرضا سلامتی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری با اشاره به تحقق ۱۲۹ درصدی سهمیه اشتغال برای ثبت در سامانه رصد اظهار کرد: امسال سهمیه ایجاد اشتغال رزن یک‌هزار و ۲۸۶ مورد برای ثبت در سامانه رصد بود که با تلاش‌های صورت گرفته برای بیش از یک‌هزار و ۶۵۴ نفر شغل ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

وی از عقد قرارداد ۷۳ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در بانک‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف شهرستان خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات با پیش‌بینی اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۷۶۷ نفر در بانک‌ها عقد قرارداد شده است.

فرماندار رزن با بیان اینکه از این میزان ۶۴ میلیارد و ۱۷۸ میلیون تومان تسهیلات با اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۶۴۲ نفر پرداخت شده است افزود: این میزان تسهیلات برای یک‌هزار و ۳۴۳ طرح پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات توسعه روستایی در سال جاری، سهمیه رزن در این تسهیلات را ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و اظهار کرد: تا به امروز ۲۸ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان تسهیلات پراخت یا عقد قرارداد شده است.

سلامتی ادامه داد: این میزان تسهیلات برای ۱۲۷ طرح با نرخ سود ۶ درصد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت این میزان تسهیلات برای ۴۶۰ نفر شغل ایجاد کرده است، پرداخت تسهیلات فراگیر را از دیگر تسهیلات اشتغال شهرستان عنوان کرد و افزود: در حوزه تسهیلات فراگیر هم بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۱۵ طرح با اشتغالزایی ۲۲۴ نفر پرداخت شده است.

فرماندار رزن با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان گفت: از ابتدای سال ۱۱۶ طرح به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۲۲۷ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی با اشتغالزایی برای ۱۱۶ به بانک‌های معرفی شده که برای ۸۹ طرح با ۸۴۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: تعداد ۹۷۴ نفر تا پایان بهمن ماه در شهرستان رزن بیمه تامین اجتماعی شدند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ