پرداخت ۴۲۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در شیروان

فرماندار شیروان گفت: امسال ۴۲۵ میلیارد ریال از محل منابع ۶ درصد بانکی تسهیلات اشتغال در شیروان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیروان؛ امین رضا مرآتی عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شیروان با بیان اینکه یکی از کارهای ماندگار دولت توجه به اشتغال جوانان از منابع بانکی ۶ درصد است، اظهار داشت: این اتفاق بسیار ارزشمندی است که در حوزه اشتغال و کسب و کار موفقیت هایی حاصل خواهد شد و مدیران باید حتما از ظرفیت آن استفاده کنند.

وی گفت: چون کارآفرینی را آموزش نداده ایم افراد بحث اشتغال را با بحث استخدام دنبال می کنند و مشکلی که در بحث اشتغال جوانان است آنان ایده های هماهنگ با دستورالعمل ها را ندارند و مشکل دیگر در بحث وثیقه است که باید آموزش دهیم از صندوق های ضمانت استفاده کنند.

مرآتی با بیان اینکه مدیران باید رویکرد شهرستان و دولت را در افکار عمومی اشاعه دهند افزود: درخواست اشتغال و وام در بحث های نوین نداریم که با جذب اعتبارات مرحله دوم، دانشگاه ها و مراکز فنی و حرفه ای باید در حوزه مشاغل نوین رویکرد آموزشی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه دولت در حوزه اشتغال ظرفیت های خوبی را ایجاد کرده است، گفت: جوانان باید پیگیر باشند و بحث اشتغال را جدی بگیرند و از سویی انتظار می رود دانشگاه ها به طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع : خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ