پرداخت ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی

مصطفوی گفت: ۳۸ میلیارد تومان تسهیلات با ۶۶۸ شغل در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی(سامانه کارا) در شهرستان لنگرود پرداخت شده که در نوع خود در استان بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «فرامرز مصطفوی» در کارگروه اشتغال که امروز(سه‌شنبه، ۲۷ آذر) در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دولت در راستای رفع مشکلات بیکاری بسته‌ای در سال ۹۶ تنظیم کرد که طی آن اعتباراتی از صندوق توسعه ملی دریافت شد.

 معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه طرح‌ها در سه حوزه گردشگری، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است، افزود: بعد از طراحی سامانه جهت ثبت‌نام از متقاضیان، از ۲ هزار پرونده‌ای که توسط بخشداران دریافت شده بود، هزار و ۲۰۰ پرونده از شرایط ثبت نام برخوردار شدند.

وی قدر سهم شهرستان در حوزه اشتغال روستایی را ۱۵ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بود که از ۱۵ میلیارد تومان قدر سهم لنگرود، این رقم با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و نماینده شهرستان به دو برابر افزایش یافت و ۲۶ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان پرداخت شد.

مصطفوی ادامه داد: تاکنون ۲۵۱ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که برای ۵۵۷ نفر شغل ایجاد شده است.

وی در خصوص اشتغال در حوزه تسهیلات فراگیر، گفت: هر شهرستانی بیشتر تلاش کند به همان‌میران نیز بیشتر می‌تواند تسهیلات دریافت کند که در این زمینه ۹ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شد.

مصطفوی ادامه داد: ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بابت ۹ فقره پرونده پرداخت شده که برای۱۱۱ نفر ایجاد شغل شده است.معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری لنگرود گفت: در مجموع ۳۸ میلیارد تومان با ۶۶۸ شغل در حوزه اشتغال فراگیر و روستایی(سامانه کارا) در شهرستان پرداخت شده است که در نوع خود در گیلان بی‌نظیر است و این امر با تلاش‌های بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی، همکاری بخشداران و پشتیبانی نماینده شهرستان محقق شده است.

منبع: خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ