پرداخت ۳۵ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان نکا

بریمانی از پرداخت حدود ۳۵ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان نکا در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: با ارائه این وام ها و تسهیلات برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

«حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان افزود: توانمندی سازی مددجویان کمیته امداد از اهداف برنامه ای برای کمک به اشتغال آفرینی در جامعه است و نخبگان و کارآفرینان می توانند در اشتغال پایدار مددجویان کمیته امداد همیار خوبی برای امداد باشند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(رحمت الله علیه) نکا اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی انجام شده در بخش اشتغال ۲۱۵ هزار نفر از این وام بهره مند شده اند و کمیته امداد در این زمینه موفق بوده است.

وی گفت: این طرح ها از دو منبع بانکی و صندوق امداد ولایت پرداخت شد و طبق برنامه پیش بینی در سال جاری فرصت های شغلی بیشتری تا پایان سال برای مددجویان کمیته امداد ایجاد می شود.

بریمانی بیان کرد: نظارت کمیته امداد پس از ارائه تسهیلات قطع نمی شود و به صورت مداوم فعالیت های اقتصادی زیر نظر قرار گرفته و بسیاری از مشکلات پیش روی فعالیت اقتصادی رفع می شود تا این طرح با موفقیت همراه شود.

این مسئول با اعلام اینکه این طرح ها با هدف خودکفایی و اشتغالزایی نیازمندان صورت می گیرد؛ یادآور شد: در پرداخت تسهیلات اشتغال در ۹ ماهه امسال نسبت مدت مشابه در سال گذشته، شاهد رشد ۴۰ درصدی در اشتغال مددجویان تحت پوشش امداد نکا بوده ایم.

رییس کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) شهرستان نکا با اشاره به اینکه ایجاد مشاغل خانگی و اشتغال خرد با مشارکت مددجویان کمیته امداد با موفقیت همراه بود، افزود: کارگاه های آموزشی شغلی برای مددجویان تا کنون بهترین راندمان را در ایجاد مشاغل خانگی داشته است و مددجویانی که از تسهیلات استفاده کرده اند؛ به نوعی اشتغال خود را تضمین کرده اند.

منبع: خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ