پرداخت ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در رزن

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن گفت :از ابتدای سال ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در شهرستان رزن پرداخت شده است.

ایوب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رزن از پرداخت بیش از ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رزن طی مدت یک سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: این میزان تسهیلات در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و خدمات پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است، گفت: سهمیه اشتغال توسعه روستایی این شهرستان در سال جاری ۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن افزود: تا به امروز بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه تسهیلات توسعه روستایی در شهرستان رزن عقد قرارداد شده است.

سلطانی با عنوان اینکه شهرستان رزن در پرداخت تسهیلات توسعه روستایی مقام سوم استان را دارد اظهار کرد: بیش از ۱۲۱ درصد تسهیلات اشتغال در شهرستان رزن عقد قرارداد شده است.

وی پرداخت تسهیلات فراگیر را از دیگر برنامه‌های اشتغال عنوان کرد و گفت: بیش از ۵ میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال فراگیر در شهرستان رزن پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رزن با بیان اینکه سهمیه مشاغل خانگی شهرستان رزن یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان است اظهار کرد: بیش از ۱۹۲ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی از تحقق ۴۷ درصد از سهمیه اشتغال شهرستان رزن ثبت در سامانه رصد خبر داد و گفت: از سهمیه یک‌هزار و ۹۳۰ نفری امسال شهرستان رزن، ۹۱۲ نفر در سامانه رصد ثبت شده است.

منبع : خبرگزاری فارس

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ