پرداخت ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات توسعه مشاغل روستایی در ایلام

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از پرداخت ۱۶۵ میلیارد تومان تسهیلات توسعه مشاغل روستایی در ایلام طی یک سال گذشته خبر داد.


شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح مشاغل روستایی تاکنون بیش از سه هزار مورد بازرسی صورت گرفته است در صورت شناسایی انحراف در روند اجرای این طرح‌ها سود این تسهیلات از ۶ درصد به ۱۸ درصد خواهد رسید.
وی افزود: از ابتدای طرح توسعه مشاغل روستایی تا به امروز در استان ایلام ۱۶۵ میلیارد تومان به افراد واجد شرایط تسهیلات توزیع شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: پیش بینی شده که در حدود چهار هزار و ۵۰۰ شغل باید در توسط این طرح‌ها ایجاد شود، برای حدود دو هزار و ۷۰۰ طرح تا به امروز در حدود سه هزار بازرسی انجام شده است.
شیرخانی ادامه داد: بازرسی‌ها را تا آخرین نقطه یعنی جایی که به همه نتایج در بحث انجام طرح و ایجاد اشتغال پیگیری خواهیم کرد، تا این لحظه نیز حدود ۷۲ طرح را که انحراف داشتند را شناسایی و به بانک‌ها اعلام شده است.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح اشتغال فراگیر در مناطق شهری عنوان کرد: ۳۲ میلیارد تومان بین داوطلبان برای ایجاد ۱۹۰ طرح توزیع شده و بر اساس پیش بینی بایدحدود ۳۲۰ شغل ایجاد شود.
به گفته شیرخانی ثبت نام در سامانه پذیرش طرح‌های اشتغالزایی روستایی دی ماه سال ۹۷ پایان یافته و دستورالعمل جدیدی برای ثبت نام مجدد طرح‌ها صادر نشده است.

 منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ