پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در دشتی

فرماندار دشتی از پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر اشتغال مهمترین دغدغه مردم است، اظهار داشت: در حال حاضر فرصت های شغلی خوبی در سطح شهرستان وجود دارد که باید از این ظرفیت ها به نحو مطلوب استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی، آبزی پروری، صنایع دستی و غیره ظرفیت های شغلی خوبی وجود دارد، افزود: انتظار داریم دهیاران و شوراها اهتمام جدی به این بخش ها در جهت ایجاد فضای کسب و کار داشته باشند.
نادری تصریح کرد: روستاهای فاقد بیکار در سطح شهرستان شناسایی شده که باید این روستاها تا پایان سال اقدامات خود را در خصوص اشتغال افراد روستا انجام بدهند.
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ کار در شهرستان تقویت شود، ادامه داد: تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در سطح شهرستان پرداخت شده است.
فرماندار دشتی یادآور شد: برخی از شوراها و دهیاران در زمینه اشتغال کارهای خوبی انجام دادند که از این تلاش ها تقدیر وتشکر می شود .
وی خاطر نشان کرد: در حوزه صنایع دستی در چند ماه اخیر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که می طلبد این حوزه گسترش یابد و از طرفی نیز در این مدت در زمینه بازار فروش محصولات نیز پیگری های خوبی صورت گرفته است.
نادری گفت: باید از ظرفیت آموزش استفاده کنیم و از طرفی نیز این آموزش ها باید متناسب با نیاز مردم و بازار کار باشد.
تیم‌های اجتماع محور در دشتی تقویت شود
فرماندار دشتی صبح یکشنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی شهرستان دشتی گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان ضرورت دارد تیم های اجتماع محور تقویت شود.
عبدالله نادری بر ضرورت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاههای اجرایی باید تلاش کنند تا آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان کاهش پیدا کند.
وی افزود: در حوزه آسیب های اجتماعی ابتدا محلات هدفی که بیشترین آسیب را داشتند شناسایی و در همین راستا نیز اقدامات خوبی توسط دستگاههای اجرایی صورت گرفت.
نادری تصریح کرد: در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان ضرورت دارد تیم های اجتماع محور تقویت شود.
وی با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی در محلات هدف با مشارکت مردم برگزار شود، گفت: دستگاههای مسئول برنامه های خود را در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در محلاف هدف اعلام کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ