پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان سمنان

معاون استاندار سمنان با اشاره به سیاست‌های دولتی در زمینه رونق تولید و اشتغال، گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری در نشست شامگاه سه‌شنبه رئیس‌جمهور با موثران و نخبگان استان سمنان باهدف افتتاح زیرساخت‌های استان به میزبانی سالن هلال‌احمر این شهر بابیان اینکه عبور از مشکلات نیازمند یک‌همت جدی در سطح حاکمیت و سه قوه است، تاکید کرد: حل مشکلات نیازمند هزینه کرد است که دولت به‌خوبی این هزینه را پرداخته است.

وی با ابراز اینکه نظام چندگانه در اقتصاد کشور وجود دارد، افزود: این مهم در سال‌های اخیر باعث مشکلاتی شده که مقوله ارز در تابستان ۹۷ نمونه بارز این امر بود که البته باهمت دولت به‌خوبی مدیریت شد.

معاون امور اقتصادی و هماهنگی استاندار سمنان گفت: رونق تولید، کاهش قاچاق، سیاست‌های مثبت پولی و ... در زمره اقدامات دولتمردان بوده که به آن‌ها کمتر اشاره‌شده است.

عسگری بیان کرد: اسناد توسعه‌ای خوبی برای استان سمنان فراهم‌شده که این اسناد با همراهی و تعامل خوبی که بین مسئولان وجود دارد در دست اجرا هستند.

وی با یادآوری اینکه سیاست اشتغال روستایی با بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان در سطح استان سمنان در دست پیگیری است، افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان در این سال‌ها به حوزه رونق تولید و رفع موانع به‌صورت تسهیلات، اختصاص‌یافته است.

معاون استاندار سمنان گفت: در ماه‌های اخیر اقدام دیگری که در سطح استان سمنان رخ‌داده، مقوله رونق خوب تولید است به‌خصوص درزمینهٔ تامین سرمایه در گردش استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته که این امر با تعامل بانک‌ها میسر شده است

منبع : خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ