پرداخت ۱۴۸۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در بوشهر

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در دور سوم سفرهای شهرستانی خود در بازدید از هشت پروژه شهرستان دشتستان گفت:تسهیلات ابلاغی استان بوشهر در بخش اشتغال روستایی یکهزار و ۱۵۸ میلیارد ریال است که استان بوشهر تاکنون حدود ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال طرح مصوب داشته است که این میزان ۲۸ درصد بیشتر از سهم ابلاغی این استان است.

وی یادآورشد:پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار از اولویتهای استان است که با جدیت برنحوه اجرای طرحها و روند پرداخت نظارت می شود.
استاندار بوشهر اظهارداشت:تکمیل و بهره بردرای از واحدهای تولیدی و اشتغالزا در مناطق روستایی موجب اشتغال پایدار روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها می شود.
وی بیان کرد: بانکها با تسهیل گری و به منظور حمایت از اشتغال پایدار بر پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان اهتمام ورزند و هیچگونه کم کاری در این راستا پذیرفتنی نیست.
محمد تقی منوچهری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: هم اکنون ۳۰ واحد سردخانه با ظرفیت ۲۸ هزار تن در دشتستان برای فرآوری، بسته بندی و صادرات خرما فعال هستند و از محل تسهیلات روستایی ۱۸ واحد سردخانه جدید با ظرفیت ۲۰ هزار تن در دست اجراست که به زودی وارد مرحله تولید می شوند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ