پرداخت ۱۴۱ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت

۲ نظر

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی ۳ ماهه نخست سال جاری ۱۴۱ فقره وام اشتغال با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پرداخت شد.

مجید مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه پرداخت وام‌های اشتغال با هدف توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود، اظهار کرد: طی ۳ ماهه نخست سال جاری ۱۴۱ فقره وام اشتغال با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۶۷۸ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی هدف از ارائه آموزش به مددجویان را ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت در حرفه‌ای خاص دانست و افزود: طی سه‌ماهه سال جاری تعداد هزار و ۱۱۰ نفر از مددجویان مستعد کمیته امداد استان مرکزی از آموزش‌های فنی و مهارتی بهره‌مند شدند که به نسبت مشابه سال قبل ۹ درصد رشد داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی نظارت بر طرح‌های اشتغال مددجویی را از دیگر اقدامات کمیته امداد در جهت هدایت شغلی مددجویان و جلوگیری از هدر رفت سرمایه آن‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در سه‌ماهه سال جاری ۷۲۶۱ مورد نظارت بر طرح‌های اشتغال توسط کارشناسان نظارت حوزه اشتغال انجام شده است.

مشهدی اضافه کرد: معرفی ۹ مددجو به مراکز کاریابی و ایجاد اشتغال برای ۶ فرزند مددجو از دیگر اقدامات حوزه اشتغال در سال گذشته بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح‌های خودکفایی اجرا شده در زمینه کشاورزی، دام‌پروری، صنفی، صنعتی و صنایع دستی هستند، تصریح کرد: اشتغال‌زایی پایدار به‌منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از مهم‌ترین اهداف این نهاد حمایتی است.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای پرداخت ۱۴۱ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت

  • پ
    پیام
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۱
    با سلام چطوری میتونم برا پرورش دام وام بگیرم
    • ف
      فائزه شاهدی
      ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
      من دیپلم فنی خیاطی دارم و میخوام وام اشتغال بگیرم فوری شرایطش چجوریه و کدوم وام با چند درصد سود و چه مبلغی رو بهم وام میدن لطفا کمکم کنید جوابمو بدین ممنون

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ