پرداخت ۱۳۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بیش از سهمیه مصوب، تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری پرداخت شده است گفت: تاکنون افزون بر ۱۳۷ میلیارد تومان وام‌کم‌بهره اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیلم، سعید زرین‌فر ظهر امروز در نشست اشتغال پایدار روستایی و عشایری در شهرستان دیلم با اشاره به دور سوم سفرهای شهرستانی استاندار برای بررسی طرح‌های اشتغال‌زایی و وضعیت پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: تاکنون سه سفر به شهرستان دیلم انجام شده که نشان از توجه به این شهرستان و جایگاه آن در توسعه و اقتصاد است.

وی با بیان اینکه دور سوم سفرهای شهرستانی با رویکرد اقتصادی و اشتغال‌زایی روستایی و عشایری انجام می‌شود افزود: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی اشتغال‌زایی و معیشتی روستاها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر جهادی عمل کردن در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی گفت: روستاهای استان بوشهر از ظرفیت بالایی در عرصه اقتصادو اشتغال برخوردار هستند که در این راستا ظرفیت روستاها و مناطق عشایری استان شناسایی و معرفی شده است.

زرین‌فر تحول در زندگی و حل مشکلات اقتصادی روستائیان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اجرای طرح اشتغال‌زایی در روستاها ضمن اینکه مشکلات اقتصادی جامعه برطرف می‌کند در دوام زندگی جوانان و پایداری معیشت خانوارها نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

وی، با تاکید بر نقش مهم بانک‌ها در تسریع اجرای طرح اشتغال‌زایی روستایی و عشایری بیان کرد: طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی به صورت مستمر و دائم رصد و پایش می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر سهمیه اعتبارات اشتغال‌‌زایی روستایی و عشایری استان بوشهر را ۱۱۵.۸ میلیارد ریال دانست و افزود: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی تامین شده که امسال بیش از سهمیه مصوب، تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری در استان بوشهر پرداخت شده است.

زرین‌فر گفت: تاکنون افزون بر ۱۳۷.۲ میلیارد تومان وام‌کم‌بهره اشتغال‌زایی برای اجرای ۷۱۲ طرح اقتصادی و تولیدی در روستاهای این استان پرداخت شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ