پرداخت ۱۳۵ هزار فقره وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: سال گذشته با هماهنگی دولت ۱۳۵ هزار فقره وام اشتغالزایی به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، پرویز فتاح، عصر امروز (۱۸ اردیبهشت) در جلسه با تعدادی از امدادگران کمیته امداد شهرستان دهلران اظهار کرد: این تعداد به مقدار ۲۴ هزار میلیارد ریال وام اشتغال به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.


وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین برنامه های کمیته امداد تامین مسکن مددجویان است و قرار شده ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به این افراد اختصاص یابد.

فتاح از الکترونیکی شدن برخی خدمات این نهاد به مددجویان خبر داد و گفت: باید سیستم امداد گری در کشور واحد باشد تا سطح خدمات دهی مناسب تری صورت بگیرد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور توسعه پوشش بیمه تامین اجتماعی مددجویان با همراهی دولت تخصیص یافته است و قرار شده مددجویان با پرداخت ۱۰ سال بیمه تامین اجتماعی از مزایای مستمری بازنشستگی بهره مند شوند.

فتاح اضافه کرد: سقف وام های اشتغال مددجویان نیز از ۲۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته تاکید کرد:

وی، تاکید کرد: پارسال ۷۰ هزار مورد ازدواج در امداد انجام شد که میزان طلاق در بین این افراد بسیار اندک است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بیان کرد: باید خدمات به محرومیت به گونه ای باشد تا موازی کاری صورت نگیرد.

فرماندار دهلران در این نشست با اشاره به ظرفیت های دهلران و وسعت و پراکندگی آن گفت: استقرار نمایندگی کمیته امداد در بخش سراب میمه با توجه به بعد مسافت آن ضروری است.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به بیش از ۱۶۰۰واحد مسکن مهر بدون متقاضی در شهرستان گفت: نیاز است با انجام تفاهم نامه بین کمیته امداد و راه وشهرسازی این واحدهای به مددجویان واگذار شوند.

منبع : خبرگزاری شبستان

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ