پرداخت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در سلسله

فرماندار سلسله گفت: ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در این شهرستان پرداخت شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، شریف خسروی عصر امروز یکشنبه در شورای هماهنگی بانک ها و به مناسبت روز بانکداری اسلامی اظهار داشت: بانک ها به عنوان بازوی تامین اعتبار برای طرح های اقتصادی شهرستان مطرح هستند که باید از خدمات آن ها در راستای توسعه شهرستان بهره برد.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان و در حوزه اشتغال با وجود پرداخت ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی و رتبه بالای استانی، انتظاراتی از بانک ها داریم و نیازمند همکاری بیشتری در این حوزه هستیم.
فرماندار سلسله با انتقاد از کارشناسی طرح های اشتغال زای سلسله در خارج از شهرستان و تحمیل هزینه به متقاضیان گفت: انتظاری که از بانک ها داریم این است که کار کارشناسی طرح ها را توسط کارشناسان شهرستانی انجام دهند و تا به فرآیند پرداخت و نظارت بر اجرای طرح ها سرعت بخشیده شود؛ بانک ها بنا را بر ورشکسته شدن طرح نگذارند و در خصوص تهیه وثیقه ها عادلانه رفتار کنند.
خسروی ادامه داد: در طرح های بالای ۱۰۰ میلیون تومان اگر مشکلی وجود دارد قبل از ارجاع پرونده به دستگاه قضا، حتما فرمانداری را در جریان قرار دهید تا با طرح موضوع در ستاد تسهیل هم بانک ها به منافع مورد نظر خود برسند و هم سرمایه گذار دچار مشکل نشود.
وی یادآور شد: همچنین ضروری است بانک ها در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندار سلسله با اشاره به اینکه متاسفانه در روزهای تعطیل خودپردازهای شهرستان فاقد نقدینگی هستند و پولی برای عرضه ندارند که این امر گردشگران را برای سفر به شهرستان دلسرد می کند، افزود: ضروری است روسای بانک ها خروج خود را از شهرستان به اطلاع فرمانداری برسانند و در ایام تعطیل کشیک تعیین کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

 برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ