پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به کارفرمایان در قبال استخدام مددجویان

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به کارفرمایان جهت استخدام مددجویان جویای کار این نهاد پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد لطفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به راهبرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: کمیته امداد طی یک تعامل و همکاری با کارفرمایان و صاحبان مشاغل خرد و کلان، در صورت به کارگیری مددجویان جویای شغل تحت حمایت، بسته های تشویقی ویژه برای آنها در نظر گرفته می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه این بسته هاسی تشویقی به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایان جهت بکار گیری مددجویان جویای کار در نظر گرفته شده است گفت: تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به این کارفرمایان در قبال استخدام مددجویان جویای کار پرداخت می‌شود.
وی در ادامه افزود: کمیته امداد آمادگی دارد به کارفرمایان در ازای بکارگیری هر مددجو مبلغ ۲۰ میلیون تومان به هر کارفرما تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان همراه با پرداخت کند؛ علاوه بر این طی دو سال متوالی حق بیمه سهم کارفرما توسط این نهاد برای هر مددجو پرداخت می‌شود.


لطفی یکی دیگر از بسته‌های تشویقی را پرداخت حق الزحمه به کارفرمایان عنوان کرد و گفت: به ازای بکارگیری هر نفر، برابر نصف حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار، به صاحبان مشاغل پس از بکارگیری نیرو پرداخت خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان یاد آور شد: کارفرمایان و صاحبان مشاغل خرد و کلانی که تمایل به استفاده از بسته‌های تشویقی امداد جهت بکارگیری مددجویان جویای شغل را دارند می‌توانند به دفاتر کمیته امداد در سرا سر استان مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ