پرداخت سالانه ۱۵ هزار میلیارد تسهیلات اشتغالزایی

هر ساله به طور متوسط ۱۰ هزار تا ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط صندوق کارآفرینان کشور پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مدیر استان‌ها و امور شعب صندوق کارآفرینی امید کشور در حاشیه بهره برداری از اقامتگاه بوم گردی در روستای سرکوبه خمین گفت: ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور پرداخت شده است.

شفیعی با اشاره به حمایت این سازمان از شغل های خرد و کوچک، افزود: این میزان پرداختی در قالب تسهیلات مشاغل خرد و کوچک و رونق کسب و کار از سال ۹۲ تاکنون پرداخت شده است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید در بین موسسات و بانکهای عامل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در زمره موفق ترین قرار گرفته است.

مدیر استان‌ها و امور شعب صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: مرحله سوم پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از فردا ، چهاردهم بهمن ماه کلید می خورد و و ظرف ۶ تا ۹ ماه آینده ۱۷ هزار میلیارد ریال در حوزه مشاغل روستایی پرداخت می شود.
شفیعی افزود: پرداخت هر فقره تسهیلات ۲ میلیاری به طور متوسط سه تا چهار فرصت شغلی ایجاد می کند و امید است تسهیلات پرداختی گامی موثر برای رفع بحران بیکاری و افزایش درآمد خانوارهای روستایی باشد.
اقامتگاه بوم گردی روستای سرکوبه از توابع شهرستان خمین در وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۱۱ واحد اقامتی با ظرفیت پذیرش ۵۰مسافر راه اندازی شده است.

۷۰ اقامتگاه بوم گردی استاندارد در دهه فجر استان مرکزی به بهره بردای می رسند
صندوق کارآفرینی امید به جزء شهرستان خنداب در تمامی شهرستان های استان مرکزی فعال است.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام صندوق کارآفرینی امید اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ