پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به۱۸۴ طرح

فرماندار شفت با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به ۱۸۴ طرح از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: با اجرای این طرح‌ها ۲۲۳ فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شفت که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات اشتغالزایی به ۱۸۴ طرح اشتغال روستایی و عشایری در شهرستان شفت پرداخت شده است.
محسنی با بیان اینکه به این طرح‌ها ۵ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: با اجرای این طرح‌ها برای ۲۲۳ نفر شغل ایجاد شده است.
وی در ادامه با تاکید برلزوم تلاش برای جذب حداکثری اعتبارات، گفت: جذب اعتبارات در زمان تعیین شده نیازمند تعامل دستگاه‌های ذیربط و بانک‌های عامل و تسریع در روند بررسی پرونده‌ها است.
فرماندار شفت با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دولت حمایت از تولید و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی است، بیان‌کرد: در سال جاری ۱۳ میلیارد و ۵۶۳ میلیون تومان تسهیلات حمایت از تولیدکنندگان در شهرستان شفت پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال پایدار یکی از سیاست‌های دولت است، تصریح کرد: در بخش مشاغل خانگی نیز در شهرستان شفت ۲۱۵ میلیون تومان در قالب ۵۲ طرح پرداخت شده است.
محسنی همچنین با بیان اینکه در زمینه محرومیت‌زادیی و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و اجرایی شده است، اظهارکرد: بیش از یک میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به ۷۸ مددجوی کمیته امداد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز به ۱۸ مددجوی بهزیستی شهرستان شفت پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال روستاییان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ