پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حمید انصاری در دیدار با فرماندار دشتستان با بیان اینکه فرمانداری دشتستان تعامل و همکاری صمیمانه‌ای را با بهزیستی دشتستان داشته است اظهار داشت: سازمان بهزیستی با داشتن ماموریت زیاد و اعتبارات محدود، با منابع محدود مالی روبروست اما کارهای شایسته‌ای با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف پیشگیری، توانبخشی، مشارکت ها و امور اجتماعی انجام می‌گیرد.

رییس بهزیستی شهرستان دشتستان به فعالیت واحد پیشگیری از جمله ارائه خدمات مشاوره‌ای ژنتیک، غربالگری شنوایی و بینایی ۹ تا ۱۰ هزار کودک زیر ۱۰ سال اشاره کرد و گفت: واحد توانبخشی و خدمت رسانی به شش هزار معلول و همچنین هزار و ۷۷۰ خانوار تحت حمایت در حوزه اجتماعی و ۱۰هزار نفر و خدمت در واحد مهدهای کودک، کودکان خیابانی نمونه‌هایی از فعالیت‌های صورت گرفته است.

وی همچنین به خدمات واحد مشارکت جهت ساخت مسکن مددجویان و پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان و وامهای اشتغالزایی اشاره داشت.

رییس بهزیستی دشتستان از همکاری مراکز علمی، فرهنگی، ورزشی و درمانی با بهزیستی دشتستان تقدیر نمود و گفت: جهت اوقات فراغت فرزندان خانواده‌های گروه هدف و مددجویان فعالیتهای خوبی در حوزه فرهنگی برای حضور و شرکت این عزیزان انجام گرفته که از همین جا از مدیریت مراکز علمی مخصوصا پژوهش سرای دانش آموزی متقین برازجان، کانون فرهنگی امام خمینی(ره)، زبانشناس پارسه، زبانشناس قائدی، موسسه قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص)، کانون الغدیر،کانون فاطمیه، مجتمع شهداء، و همیاران در مراکز درمانی و ... تشکر می‌‌کنم.

لقمان زاده نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته بهزیستی و قدردانی از تلاش رییس پرسنل بهزیستی دشتستان جهت ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان گفت: این نهاد فرهنگی، اجتماعی، نهادی برای خدمت رسانی به افراد محروم جامعه است و ما سعی نمودیم همکاری خوبی را با این سازمان و اداره داشته باشیم.

فرماندار دشتستان افزود: با داشتن محدویت منابع مالی، ۲۵۰ میلیون تومان بهزیستی اختصاص داده ایم.

 منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ