پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد مهاباد

بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی امسال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد گفت: امسال در سه حوزه ۴۰۱ طرح با ۸۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد ۲۱۴ طرح به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.
حسین خضری افزود: این طرح‌ها شامل ۴۲ طرح صندوق امام خمینی با شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، درحوزه تبصره ۱۶ بانکی، ۱۶۵ طرح با مبلغ ۳۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و در حوزه اشتغال پایدار روستایی هم ۱۹۴ طرح است که با پرداخت این تسهیلات برای ۳۵۰ نفر شغل ایجاد شده است.
کارشناس مسئول اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی شهرستان مهاباد هم گفت:برای حمایت از مددجویان امسال بالغ بر چهل میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
لاهیجانی افزود: بیشتر تسهیلات پرداخت شده در بخش خدماتی شامل جوراب بافی، دفاترخدماتی، دفاتر بیمه، در بخش دامداری، خرید گاو وگوسفند، پرورش بوقلمون و پرورش ماهی و زنبورداری و دربخش کشاورزی هم در زمینه پرورش گل محمدی و خرید زمین‌های کشاورزی برای زراعت انواع محصولات بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ