پرداخت بیش از ۵۲ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان سردشتی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت گفت: برای ۲۲۱ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت با پرداخت بیش از ۵۲ میلیارد ریال تسهیلات زمینه اشتغال فراهم شده است.

علی ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سردشت اظهار داشت: کمیته امداد سردشت توانسته است با پرداخت تسهیلات کم بهره ۲۲۱ طرح در زمینه‌های خدماتی، تولیدی، کشاورزی، دامپروری و سایر مشاغل خرد و خانگی برای مدد‌جویان ایجاد کند.

وی افزود: طرح‌های اجراشده از محل تبصره ۱۶ بانکی ۱۵۹ طرح به مبلغ ۳۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، از محل صندوق امداد ولایت ۱۶ طرح به مبلغ سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال و از محل اشتغال پایدار روستایی ۴۶ طرح به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال و در مجموع ۲۲۱ طرح به مبلغ ۵۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) سردشت تصریح کرد: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال برای ۲۲۱ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر نیز به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.

وی بیان داشت: بیش از ۱۰۰ نفر دیگر پشت نوبتی هستند که امید است پس از تامین اعتبار، تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعیت سه هزار و ۸۴۹ خانواری با ۹ هزار و ۵۱ نفر در قالب معیشت بگیر و چند خدمتی، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سردشت هستند.

اجرای طرح‌های خود اشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در راستای تحقق شعار سال رونق تولید، اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار در راس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد است.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ