پرداخت بیش از ۳۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی امسال در مهاباد

 بیش از ۳۸میلیارد تومان تسهیلات امسال در بخش اشتغال زایی شهرستان مهاباد به واجدان شرایط پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، ایرج شجاعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام این خبر گفت: امسال به بیش از ۶۰۰طرح اشتغال زایی تسهیلات کم بازده پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهاباد شهرستان مهاباد هم گفت: در دو بخش فراگیر و اشتغال پایدار روستایی برای ۱۷۸ طرح با اشتغالزایی ۷۸۰نفر تسهیلات پرداخت شده است.

بارزان دانشمند افزود:یکی از توفیقات کمیته فنی شهرستان جذب دو برابری سهمیه اختصاصی است که از ۱۰میلیارد تومان به ۲۵میلیارد و ۹۴۰میلیارد ریال افزایش یافته است.

رئیس اداره تامین اجتماعی مهاباد هم کسب رتبه دوم تکریم ارباب رجوع توسط این اداره در استان و نیز تسهیل ارائه خدمات بیمه ای به کارگران ساختمانی را از فعالیتهای تامین اجتماعی اعلام کرد.

صالحیه افزود: در بین ۲۳شعبه تیپ یک سازمان تامین اجتماعی کشور، مهاباد مقام سوم را کسب کرده است که این دستاورد ناشی از ارائه تعهدات به روز این اداره است.

وی اضافه کرد: ۴۲درصد از جمعیت شهرستان مهاباد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که مقام دوم استان را دراین زمینه داریم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد هم در این نشست گفت: صداوسیمای مهاباد برنامه های مختلفی را در دهه فجر در دست تهیه و پخش دارد که ساخت مستند زندگی مدافع حرم اهل تسنن، شهید اسماعیل شجاعی یکی از این برنامه هاست که در آن به منطق و فلسفه مقاومت و پایداری و بینش بالای این شهید بزرگوار در جبهه نبرد با کفر پرداخت شده است.

امام جمعه مهاباد نیز در این نشست به پیشرفت های کشور در طی چهل سال انقلاب اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به عنوان یک کشور امن در خاورمیانه و جهان شناخته شده است.

ماموستا امامی افزود: با وجود تحریم ها، ایران اسلامی رتبه هفتم قدرت جهانی، رتبه هفتم گردشگری جهان، رتبه ۱۷فناوری و رتبه ششم فناوری نانو و نیز رتبه ۱۳فن آوری هسته ای در تولید اورانیوم را از آن خود کرده است.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

 برای مشاهده صفحه اصلی استخدام وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ