پرداخت۸۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان لرستانی

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان گفت: سهم کمیته امداد لرستان از طرح اشتغال مددجویان ۸۳ میلیارد تومان است که تاکنون ۲ هزار و ۳۷۷طرح بااعتبار ۸۷میلیارد تومان در سامانه ثبت‌ شده است.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جاسم محمدی فارسانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به طرح اشتغال مددجویان اظهار داشت: سهم کمیته امداد از طرح اشتغال مددجویان ۸۳ میلیارد تومان است که دو هزار و ۳۷۷ طرح بااعتبار بالغ‌بر ۸۷ میلیارد تومان در سامانه ثبت شده که حدود پنج میلیارد تومان بیشتر از تعهد پرداخت‌شده است.

وی افزود: پس از ثبت اطلاعات و ارسال تفاهمی با جهاد کشاورزی، تیم‌های هماهنگی بین جهاد کشاورزی و کمیته امداد تشکیل و در راستای صدور مجوزهای لازم از طرف جهاد کشاورزی اقدام کرده‌اند و در همین راستا بالغ‌بر هزار و ۲۰۰ طرح تا امروز مصوب می‌شود.

مراد سیفی معاون مشارکت‌ها و اشتغال بهزیستی استان لرستان نیز در این جلسه بابیان اینکه سهم بهزیستی استان از اعتبارات اشتغال روستایی بالغ‌بر ۱۵میلیارد تومان بوده است عنوان کرد: تاکنون ۵۱۶ طرح بااعتباری بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان ثبت‌نام‌شده است.

وی بیان کرد: از تعداد طرح‌های ثبت‌نام‌شده ۴۱۷ طرح بررسی و ۱۴۴ طرح تاییدشده و به کارگروه ملی ارسال‌شده است و مابقی در دست اقدام است، همچنین ۲۲ طرح بهزیستی در کارگروه ملی تایید و در حال توزیع بانک‌ها است.

منبع : خبرگزاری تسنیم 

برای مشاهده آخرین اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار کمیته امداد اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ