پذیرش ۵۰۸ نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی از پذیرش ۵۰۸ نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۰۰ نفر پسر و ۲۰۸ نفر دختر هستند.

ایرج مهدی‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه مراکز تربیت معلم استان از سال ۱۳۹۱ تحت عنوان دانشگاه فرهنگیان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در خراسان‌جنوبی در دو پردیس امام سجاد(ع)، شهید باهنر و واحد آموزشی بنت‌الهدی صدر در فردوس فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی در ۹ رشته کارشناسی پیوسته و شش رشته کارشناسی ناپیوسته فعالیت خود را آغاز کرد، بیان داشت: در سال گذشته شش رشته در پردیس پسرانه شهید باهنر و پردیس دخترانه امام سجاد(ع) فعال بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه در سال گذشته ۲۵۴ نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی پذیرش شدند، تبیین کرد: همچنین ۷۶ نفر تحت عنوان دانشجویان ماده ۲۸ پذیرش شدند.

مهدی‌زاده از پذیرش ۵۰۸ نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی خبر داد و با بیان اینکه از این تعداد ۳۰۰ نفر پسر و ۲۰۸ نفر دختر هستند، اعلام کرد: پیش‌بینی حدود ۱۰۰ دانشجوی مهارت‌آموز را نیز داریم.

وی از افزوده شدن چهار رشته علوم تربیتی، آموزش علوم اجتماعی، آموزش جغرافیا و آموزش تاریخ به رشته‌های دانشگاه فرهنگیان استان خبر داد و گفت: پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی از اقامت ۹۰۰ دانشجوی دختر و پسر در خوابگاه‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: مهم‌ترین چالش دانشگاه فرهنگیان استان خوابگاه‌های فرسوده و محدودیت فضای آموزشی است که باید برای آن تدابیری اندیشیده شود.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فرهنگیان اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ