پذیرش ۱۶۶ پرونده استخدام در آموزش و پرورش شادگان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شادگان از پذیرش ۱۶۶ پرونده استخدام در آموزش و پرورش شادگان خبر داد.
به گزارش بازارکار عزیز مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۶۶ پرونده استخدام در آموزش و پرورش شادگان پذیرش شد که از این تعداد ۷۲ پرونده سرباز معلم و ۹۳ پرونده آموزش یار و آموزش دهنده سواد آموزی را شامل می شود.
او گفت: با توجه به دستورالعملی که فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد، تنها یک مربی از مربیان پیش دبستانی واجد شرایط جذب بوده و به غیر از آن، پرونده ای از طریق پیش دبستانی مورد پذیرش قرار نگرفت.


مدیر آموزش و پرورش شادگان افزود: به دنبال جلسه نماینده محترم با وزیر آموزش و پرورش، امیدواریم الحاقیه ایی به دستور العمل مذکور اضافه شود که در آن صورت شرایط جذب آسانتر شده و مربیان، آموزش دهندگان و سرباز معلمان بیشتری را شامل شود.
به گزارش برنا، پیگیری های صورت گرفته از سوی نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و ریاست اداره آموزش و پرورش شادگان در جلسه با وزیر آموزش و پرورش به نتیجه رسیده اما دستورالعمل اجرایی هنوز صادره نشده، به همین منظور و با توجه به استعفای وزیر آموزش و پرورش و منعکس نمودن موضوع به معاونین خود، مربیان و سرباز معلمان متقاضی در انتظار ابلاغ دستور العمل مورد توافق هستند که انتطار می رود.

 منبع : خبرگزاری برنا

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ