پایان طرح تغییر ساعت کاری در استان گلستان

استاندار گلستان خطاب به تمامی ادارات و دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسات غیردولتی پایان طرح تغییر ساعت کاری در فصل تابستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، در ابلاغ سیدمناف هاشمی به دستگاه‌های اجرایی استان آمده است: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دمای استان طی روزهای آتی و حسب تصمیمات متخذه در جلسه مدیریت بحران استان، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۲۷ مرداد ماه به حالت اولیه بازمی‌گردد.

در بخش دیگری از نامه استاندار گلستان به دستگاه‌های اجرایی آمده است: به منظور صرفه‌جویی و اهمیت کاهش مصرف برق، خاموش کردن سیستم سرمایشی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، قرار دادن سیستم سرمایشی بر روی درجه رفاه (۲۴ تا ۲۶ درجه)، خاموش کردن لوازم برقی غیرضروری و اضافی و استفاده از نور طبیعی طی ساعت کار، کماکان ضروری است.

لازم به ذکر است مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان و استان (حسب مورد) است و مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان عملکرد ادارات و دستگاه‌ها را در این زمینه گزارش خواهد کرد.

در پی گرمای بی‌سابقه و افزایش مصرف و توجه به صرفه‌جویی در مصرف انرژی بر اساس دستور استاندار گلستان ساعت کار ادارات از دهم تیر ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه اعلام شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 برای مشاهده آخرین اخبار ساعت کاری ادارات دولتی و بانکها اینجا کلیک نمایید

 

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ