وزارت آموزش و پرورش به جای استفاده از معلمان بازنشسته جوانان تحصیل کرده را استخدام کند

۳ نظر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش به جای استفاده از معلمان بازنشسته جوانان تحصیل کرده را استخدام کند تا کیفیت ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز یکشنبه (۳۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها با استناد به بند ۹ اصل سوم قانون اساسی، اظهار داشت: امروز شاهد میلیون ها جوان بیکار هستیم اما در عین حال بعضی از افراد چندین شغل دارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر شعار هر ایرانی یک شغل اجرا می شد قطعا تا این حد مشکل بیکاری نداشتیم، مردم می پرسند چرا انقدر افراد دارای شغل های متعدد هستند و از چندین جا حقوق می گیرند.

وی در تذکر به سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی ، افزود: تامین "ام آر آی" برای بیمارستان اهر لازم است، همچنین سی تی اسکن بیمارستان اهر خراب شده و مردم تا تبریز می‌روند، مردم هریس مدت هاست که تقاضای دستگاه اکو و ماموگرافی دارند که امیدواریم وزارت بهداشت در مقام تامین نیازهای مردم گام جدی بردارد.

عبداللهی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش، گفت: به جای استفاده از بازنشسته‌ها از جوانان تحصیل کرده استفاده شود تا کیفیت کار ارتقا یابد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

برای مشاهده اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۳ نظر برای وزارت آموزش و پرورش به جای استفاده از معلمان بازنشسته جوانان تحصیل کرده را استخدام کند

  • ا
    امینی
    ۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۰:۳۴
    چه فایده.....کی گوش میده
    • ا
      امیدوار
      ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۶
      ایوووووووووووووولللللللللللل
      • ج
        جویای کار
        ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹
        احسنت به نماینده اهر

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ