وجود نیروی مازاد مربیان پیش دبستانی در مازندران

۲ نظر
خبرگزاری ایسنا : معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران در حوزه مربیان پیش دبستانی مازاد نیرو دارد. سیدعیسی میرشفیعی در گفت‌گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حوزه پیش دبستانی قرار شد چنانچه آموزش و پرورش نیرویی نیاز داشته باشد بر اساس نیازش از طریق مربیان حق التدریس پیش دبستانی استفاده کند. وی افزود: در استان مازندران ساماندهی نیروهای استانی انجام شد و در بخش نیروی انسانی چون با مازاد نیرو مواجه است در حال حاضر مجوزی برای بکارگیری حق‌التدریس ندارد. معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: اعلام نیاز به نیرو از همه شهرستان ها به اداره کل ارائه شده و سرانجام در کشور جمع بندی می شود  و وزارت آموزش و پرورش نیاز استان ها را بر اساس معیارهای واحد کشوری، اعلام و مجوز جذب آن را صادر می‌کند. وی افزود: پیش دبستانی ها بخش استخدامی آموزش و پرورش نیستند ولی هزینه شان را مردم پرداخت می کنند و مربیان بر اساس دریافتی‌شان از والدین امر معاش می کنند. مربیان پیش دبستانی خواهان حق التدریس شدن هستند و ما این حق آنها را پیگیری می کنیم و در صورت پذیرش وزارت خانه، این مربیان پیش دبستانی حق‌التدریس خواهند شد. میرشفیعی ادامه داد: فعلا در حوزه پیش دبستانی مازاد نیرو وجود دارد و تعداد آنها در دست نیست و اگر قرار به جذب آنها باشد طبق استاندارد  و بر اساس اولویت آنها را جذب خواهیم کرد. وی درباره نرخ مدارس پیش دبستانی گفت: نرخ های پیش دبستانی در شهر و روستا مشخص است و اگر مربی بخواهد فوق برنامه اجرا کند باید با هماهنگی و رضایت والدین باشد اما اجرای فوق برای خانواده ها اجباری نیست.

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان پیش دبستانی اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای وجود نیروی مازاد مربیان پیش دبستانی در مازندران

  • ش
    شهربانو باقرپور دوغی
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵
    مدیر خانه قران روستایی هستم .چند سال پیش دبستانی تدریس کردم .قران مقطع ابتدایی تدریس کردم .امادگی تدریس درس قران درمقطع ابتدایی دارم.
    • ز
      زهرا
      ۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۰۶
      سلام خسته نباشید.از مازندران شهر فریدونکنار هستم رشته مدیریت.برا کار تدریس همه دروس امادگی لازم دارم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ