وام اشتغال دو برابر شد

۱ نظر

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه ۶۰ درصد مراجعه به کمیته امداد غیر مردمی و خارج از پوشش مددجویی است، گفت: امروز مراجعه مردم به مراکز امداد دو برابر شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید پرویز فتاح ظهر امروز در نشست استانداران منطقه ۴ غرب کشور با بیان اینکه در جنگ اقتصادی روش اداری جوابگو نیست، اظهار کرد: به همین منظور روش‌ها بایستی به سمت انقلابی عمل کردن پیش رود.
وی خاطرنشان کرد: نگاهی متاسفانه امروز بر جامعه حاکم شده که باید تنها تغییر از سوی مدیران اجرایی صورت پذیرد در حالی‌که این مهم برای تمامی افراد بایستی محقق شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تدابیر استانی را راهکار حل مشکلات به‌وجود آمده بر اثر زلزله کرمانشاه عنوان کرد و افزود: تدبیر استانی مکمل تصمیم‌گیری‌های مرکز است و نباید تنها منتظر عملکرد مرکز برای اجرای دستورالعمل‌ها ماند.
فتاح بیان داشت: ورود افراد از کشورهای همسایه به استان‌های مرزی برای خرید می‌تواند فرصت برای ورود ارز و رونق اقتصادی تلقی شده اما نبایستی موجب کمبود برخی اقلام در کشور شود.
وی با تاکید بر اینکه تدابیر ویژه‌ای در مرزها جهت کنترل این موضوع اتخاذ شود، گفت: در شرایط سخت امروز به وحدت رویه نیاز داریم، اکنون زمان تسویه حساب سیاسی و عقده‌گشایی و به‌رخ کشیدن نیست چرا که نظام در شرایط تهدید جدی قرار گرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: بدون تردید پیروز بزرگ این شرایط ملت ایران هستند و بایستی نجابت، صبر و بزرگی مردم را قدردان بود.
فتاح با بیان اینکه ۶۰ درصد مراجعه به کمیته امداد غیر مردمی و خارج از پوشش مددجویی است، افزود: امروز مراجعه به مراکز امداد دو برابر شده است، اغلب مردم بدون اینکه بخواهند تحت‌پوشش امداد باشند درخواست حمایت و ارائه تسهیلات را دارند.
وی از افزایش ۱۴ درصدی مستمری مددجویان طی سال جاری خبر داد و گفت: البته زمینه اضافه کردن مستمری در تبصره ۱۴ نیز وجود دارد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: تمام پشت نوبتی‌های ورود به کمیته امداد طی شهریور و مهر باید وارد چرخه حمایتی کمیته امداد شوند و این تصمیمی است که گرفته شده و به‌زودی انجام می‌شود.
فتاح با تاکید بر اینکه بر تقاضا نبایستی دامن زد، بیان داشت: وام ضروری تقویت می‌شود و کمک‌های موردی از ماه جاری با توجه به شرایط و مراجعه‌های غیر مددجویی افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به جذب ۸۵ درصدی منابع تبصره ۱۶، تصریح کرد: امسال وام اشتغال دو برابر شده است، ضمن اینکه سقف تسهیلات روستایی تا ۵۰ افزایش یافته و درصدد هستیم سقف ۲۰ میلیونی شهری را بیشتر کنیم.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: برای اجاره و بها و تسهیلات نیز تسهیلات تقویت شده و کمک‌های ضربتی نیز افزایش می‌یابند.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده آخرین اخبار وام اشتغال اینجا کلیک نمایید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای وام اشتغال دو برابر شد

  • م
    مراد
    ۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۵
    با سلام و عرض ادب لطفا بفرمایید که دور جدید ثبت نام تسهیلات کمیته امداد کی آغاز میشود آیا در نیمه دوم سال جاری امکان بازگشایی سامانه کارا و ثبت نام متقاضیان وجود دارد؟ ممنون و سپاسگذار منتظر جوابتون هستم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ