نیاز به اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان

۲ نظر

معاون مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از رایزنی برای تامین اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومانی پرداخت معوقات فرهنگیان تا اسفند ۹۷ خبر داد.

علی الهیار ترکمن معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت عیدی فرهنگیان و دانشجو معلمان اظهار کرد: پرداخت عیدی وظیفه دولت است و خزانه‌داری کل لیست کارکنان برای پرداخت عیدی را دریافت کرده و از محل در نظر گرفته شده برای پرداخت این فرآیند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت عیدی فرهنگیان مشکلی نداشت و متناسب با مصوبه موجود عیدی برای فرهنگیان و دانشجو معلمان در بهمن پرداخت خواهد شد که البته دانشجو معلمان بنابر شرایط تحصیلی و کاری عیدی دریافت می‌کنند.
معوقات اسفند تسویه می‌شود

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات فرهنگیان بیان کرد: پرداخت حق‌التدریس آزاد و سرباز معلم به موقع انجام شد اما حق‌التدریس شاغلان، حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی، اضافه کار پرسنل اداری و حقوق معلمان مدارس خارج از کشور باقی مانده است که برای تامین و تخصیص اعتبار لازم رایزنی می‌کنیم.

الهیار ترکمن با اشاره به اینکه حجم نقدینگی برای پرداخت‌‌ معوقات از تسویه این معوقات در اسفند ماه است، گفت: این سری از معوقات که حدود ۷، ۸ مورد است، پیش از پایان سال پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای پرداخت معوقات گفت: با ۲۵۰۰ میلیارد تومانی می‌توانیم معوقات باقی مانده را پرداخت کنیم تا پیش از آغاز سال جدید تسویه شده باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار فرهنگیان و معلمان اینجا کلیک کنید

برای مشاهده کلیه اخبار استخدام دانشجویی اینجا کلیک کنید

 

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۲ نظر برای نیاز به اعتبار ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای پرداخت معوقات فرهنگیان

  • ف
    فدایی حسین
    ۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۳۳
    سلام اضافه تدریس بنده بازنشسته 6 ماهست پرداخت نشده با این گرانی چکار کنیم ؟؟؟؟
    • ج
      جعفر بهرامی ازشهریار
      ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۳۱
      منتظر جواب هستم

      لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

      ثبت پاسخ