نفرات برتر مسابقات جهانی و آسیایی از خدمت سربازی معاف می‌شوند

۴ نظر

سردار کریمی گفت: طبق ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، نفرات برتر مسابقات جهانی و آسیایی از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ابراهیم کریمی جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص ضوابط و مقررات مربوط به معافیت سربازان قهرمان ورزشکار اظهار کرد: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به ورزشکاران مدال آور عرصه‌های جهانی و آسیایی که برای اعتلای نام کشور و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، ضوابط و مقررات جدیدی به قانون سرباز قهرمان اضافه شد.

وی در تشریح مقررات مربوط به معافیت سربازی قهرمانان ورزشی افزود: علاوه بر معافیت‌هایی که در قانون سرباز قهرمان مصوبه سال ۹۲ به آن‌ها اشاره شده، طبق ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح همه نفرات سوم مسابقات قهرمانی جهانی و نفرات دوم و سوم مسابقات بازی‌های آسیایی نیز از خدمت سربازی معاف خواهند شد.

سردار کریمی تصریح کرد: ورزشکارانی که در سال‌های گذشته موفق به کسب رتبه در مسابقات جهانی و آسیایی شده‌اند نیز می‌توانند از تسهیلات فوق بهره‌مند شوند.

وی افزود: این دسته از افراد با معرفی نامه وزارت ورزش و جوانان و موافقت ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برای معافیت از خدمت اقدام کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اذعان کرد: ضوابط و مقررات مربوط به سرباز قهرمان از سال ۹۲ اجرایی شده که طبق این ضوابط فقط نفرات اول تا سوم بازی‌های المپیک، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی جهانی، نفرات اول بازی‌های آسیایی و نفرات اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال می‌توانستند از خدمت سربازی معاف شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین طبق مقررات سرباز قهرمان سال ۹۲، یکی از فرزندان قهرمانان پارالمپیک جهانی که عناوین اول تا سوم را در این بازی‌ها کسب کرده اند از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار آخرین اخبار از نحوه خرید خدمت سربازی اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای نفرات برتر مسابقات جهانی و آسیایی از خدمت سربازی معاف می‌شوند

  • ع
    علیرضا
    ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۷:۰۹
    سلام در رابطه با معافیت ایثارگری کسی میدونه الان فقط با 30 ماه جبهه معاف میشه یه فرزند یا با 29 ماه هم درسته؟ آخه اون موقع گفتن با 29 ماه هم درسته وقتی تصویب کردن به ازاری هر 1 ماه 12 روز کسری بدن.
    • A
      AMir
      ۷ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳
      آقا اگه میشه کمکم کنید. من متولد ۷۱ دیپلم ۸۹ ولی بعد گرفتن مدرک دیپلم به صورت حضوری ولی بعد ۱ سال از تحصیل دور بودم و بعد مهر ۹۰ به صورت داوطلب آزاد بدون گرفتن اشتغال به تحصیل ثبت نام‌ کردم و در دی ماه ۹۱ فارق تحصیل شدم به بعد برای ثبت دانشگاه رفتم سیستم منو عدم صدور مجوز زد بعد به نظام وظیفه استان که مراجعت کردم گفتن یک سالو نیمه غیبت داری هیچ راهی نیس حالا.امسال برای خرید اقدام کردم ولی بعد تایید نظام وظیفه شهر و‌ استان بعد ۱ ماه پیام اومده که پرونده شما نقص دارد و برای تکمیل نواقص پرونده به نظام وظیف استان مراجعه فرمایید حالا پرونده رو‌ تکمیل کردم و رییس نظام وظیفه شهرمون میگه اصلاحیه زدم‌فرستادم تهران منتظر جواب هستم ولی ۳ ماه هیچ خبری نیس به نظرتون چیکار کنم لطفا کمکم کنید؟
      • ج
        جلال
        ۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰
        سردار به فکرفقراهم باش طرح تخفیف۷۰درصدرااجرانمی کنیدتخفیف یک سوم ازکل جریمه رااجراکنید
        • ح
          حسن
          ۱۴ دی ۱۳۹۷، ۱۹:۲۱
          من قهرمان میشم اینرو قول میدم

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ