نظام رتبه‌بندی معلمان از مهرماه سال گذشته اجرا شده است

۱ نظر
خبرگزاری خانه ملت: روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار می‌کند که نظام رتبه‌بندی معلمان از مهرماه سال گذشته به مرحله اجرا درآمده است. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به مطلبی تخت عنوان « نظام رتبه بندی معلمان وعده ای همچنان تحقق نیافته/ اجرای ناقص فاز اول » توضیحاتی به این خبرگزاری ارسال کرده است. در این جوابیه که طبق قانون مطبوعات و رسانه ها درج می شود، آمده است: با سلام و احترام عطف به مطلب مندرج در خبرگزاری خانه ملت به تاریخ ۱۲/۱/۹۵ با عنوان "نظام رتبه بندی معلمان وعده ای همچنان تحقق نیافته/ اجرای ناقص فاز اول" عین جوابیه اداره کل امور اداری و تشکیلات این وزارتخانه را به اطلاع می رساند: طرح رتبه بندی معلمان طی مصوبه شماره ۱۰۹۹۳/ت۵۱۰ هـ به تاریخ ۲/۲/۹۴ هیات محترم وزیران تصویب گردیده و براساس مصوبه مزبور، دستورالعمل مربوط تهیه و به کلیه ادارات آموزش و پرورش استان ها ابلاغ و از تاریخ ۱/۷/۹۴ نیز به مرحله اجرا درآمده است.

برای مشاهده آخرین خبر از وضعیت نظام رتبه‌بندی معلمان اینجا کلیک کنید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای نظام رتبه‌بندی معلمان از مهرماه سال گذشته اجرا شده است

  • ف
    فرهنگی
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۱
    با سلام رتبه بندی علاوه بر اینکه ناقص بوده روال عادی رتبه ها را هم به زد یعنی هیچ گونه رتبه ای نیز اعمال نمیشود کسانی که رتبه بندی شاملشان نشد رتبه ممعمولی هم زده نمیشود. لطفا قبل از اجرایی کردن هر قانونی ان را قبل از اجرا کاملا بررسی شود.

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ