نتایج آزمون هنر تا یک هفته دیگر اعلام می شود

مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری معاونت هنری وزارت ارشاد پس از برگزاری دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری هنر،‌ گفت: نتایج آزمون هنر تا یک هفته دیگر اعلام می شود.


به گزارش ایرنا از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آزمون های جامع و ادواری که دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری متولی برگزاری آن است؛ مختص هنرمندان یا هنرجویانی است که مایل به دریافت مهارت دیپلم هنر در شاخه‌های هنری هستند.
این آزمون، شامل دو بخش عملی و کتبی است که با نظارت نمایندگان اعزامی؛‌ بخش عملی، دو روز قبل از آزمون کتبی انجام می شود و دریافت دیپلم مهارت هنر، منوط به قبولی در هر دو آزمون آن است.
سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری به همراه محمد الله یاری مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری صبح امروز جمعه ۱۵ تیر ماه، ضمن بازدید از روند برگزاری دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری هنر در دبیرستان البرز،‌ از نزدیک در جریان جزییات و صحت آزمون قرار گرفت.
الله یاری با تاکید بر سرعت و دقت در اعلام نتایج آزمون، گفت: تمام تلاش بنده و همکارانم در دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری این است که یک هفته پس از آزمون، نتایج را بر روی سایت آزمون به نشانی azmoonehonar.ir قرار دهیم.
وی اظهار داشت: سرعت با همراهی دقت در اعلام نتایج، از نکاتی است که باور و هدف ما در این دوره و دوره های آتی خواهد بود.
مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری گفت: تعداد داوطلبان شرکت کننده آزمون جامع در سراسر کشور، ۲۶ هزار و ۸۲۸ نفر بود که از این تعداد ۱۹ هزار و ۵۷۵ شرکت کننده مرد و ۷ هزار و ۲۳۵ نفر شرکت کننده زن بودند که نشان دهنده فراوانی حضور بیش از ۷۰ درصدی مردان در این دوره آزمون است.

منبع : خبرگزاری ایرنا

برای مشاهده آخرین اخبار تحصیلی کشور اینجا کلیک نمایید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ