مهلت دانشگاه فنی حرفه ای به حق التدریس ها برای ثبت اطلاعات

۱ نظر

خبرگزاری مهر : نیروهای حق التدریس قبل از سال ۱۳۹۰ دانشگاه فنی و حرفه ای که موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه ساماندهی نیروهای حق التدریس نشده اند تا ساعت ۲۴ فردا سه شنبه ۱۸ مهر برای ثبت اطلاعات فرصت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه فنی و حرفه ای در بخشنامه ای به روسای دانشکده و آموزشکده های این دانشگاه اعلام کرد: نیروهای حق التدریسی که به هر دلیل موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه ساماندهی نیروهای حق التدریس نشده اند، از ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۱۷ مهر تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶ فرصت دارند تا اطلاعات خود را وارد کنند. دانشگاه فنی و حرفه ای این سامانه را به منظور ساماندهی نیروهای حق التدریس که قبل از سال ۱۳۹۰ به صورت حق التدریس با آموزشکده ها و دانشکده های این دانشگاه همکاری داشته اند راه اندازی کرده است. در بخشی از این بخشنامه آمده است؛ مشخصات افرادی که بعد از تاریخ ۳۱ مرداد ماه اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کرده اند و به صورت متمرکز حذف شده است در تاریخ مذکور در دسترس قرار خواهد گرفت. این افراد نیز در صورتی که اطلاعات آنان توسط مسوولین ذیربط مرکز بررسی (تایید یا رد) نشده می توانند با ورود به سامانه، اطلاعات خود را ویرایش کنند، در غیر این صورت اطلاعات آنان برای بررسی های بعدی در دسترس مسوولین مرکز قرار خواهد گرفت. سایر افراد حق التدریسی که قبلا اطلاعات خود را ثبت کرده اند و اطلاعات آنان توسط مسئولین ذیربط مراکز بررسی (تایید یا رد) شده است امکان ورود مجدد به سامانه و درج اطلاعات ویا ویرایش آن را نخواهند داشت . دانشگاه تاکید کرده تحت هیچ شرایطی پس از تاریخ تعیین شده دوباره سامانه در دسترس افراد ذینفع قرار نخواهد گرفت (باز نخواهد شد) بنابراین در صورتی که فردی بعد از این مراجعه کند این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت بدیهی است مسئولیت عدم اطلاع رسانی این موضوع با ریاست مرکز ذیربط خواهد بود.

 برای مشاهده آخرین اخبار استخدام دانشگاه فنی و حرفه ای اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده آخرین اخبار استخدام مربیان حق التدریس اینجا کلیک نمایید

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۱ نظر برای مهلت دانشگاه فنی حرفه ای به حق التدریس ها برای ثبت اطلاعات

  • ق
    قاسم اسدپور
    ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹
    با سلام
    میخواستم بپرسم ما هم میتونیم به عنوان حق التدریس مشغول بکار شیم یانه؟لیسانس مدیریت خوندم

    لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

    ثبت پاسخ