مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح در حین خدمت

سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح به زودی در دوران سربازی مهارت کسب خواهند کرد تا با سپری کردن بهینه دوران سربازی، زمینه اشتغال آنان پس از خدمت سربازی نیز فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،نشست تخصصی قرارگاه مهارت آموزی، با هدف مهارت آموزی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح در راستای ایجاد اشتغال در ستاد فرماندهی ناجای گیلان برگزار شد.

سردار حسین اسدی، مدیر تضمین کیفیت قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورگفت: دراین نشست تخصصی که با حضور جمعی از نمایندگان نیرو‌های مسلح گیلان شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی که سرباز در اختیار دارند وهمچنین نمایندگانی از اداره‌های فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، ارتباطات و فناوری و ورزش و جوانان برگزار شد، تصمیم‌های لازم برای مهارت آموزی سربازان گرفته شد.

او، با بیان اینکه این نشست با هدف هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر نیرو‌های مسلح با دستگاه‌هایی متولی در امر آموزش و مهارت آموزی برگزار شده است، افزود: سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح به زودی در دوران سربازی مهارت کسب خواهند کرد تا با سپری کردن بهینه دوران سربازی، زمینه اشتغال آنان پس از خدمت سربازی نیز فراهم شود.

مدیر تضمین کیفیت قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور تصریح کرد: قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه نیرو‌های مسلح با هدف اتخاذ تدابیر برای بهبود دوران سربازی، ارتقای سطرح مهرات سربازان در راستای ایجاد اشتغال از سال ۹۶ تشکیل شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

 

لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

ثبت پاسخ