مهارت آموزی سربازان وظیفه می‌تواند موجب اشتغال آنها شود

۴ نظر

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیر در نشست با فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان گفت: توانمندسازی در جهت ایجاد اشتغال و استفاده بهینه از اوقات خدمت سربازی از اصلی‌ترین اهداف ارایه آموزش های مهارتی در پادگان های نظامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، حسین درویشی صبح امروز ضمن ارائه گزارش عملکرد از اجرای دوره های آموزش مهارتی ارائه شده به پرسنل وظیفه سپاه شهرستان، اظهار داشت: دوره های آموزشی برگزار شده می تواند در توانمند کردن سربازان تاثیر به سزایی داشته و شخص پس از گذراندن خدمت مقدس سربازی می توانند با توجه به حرفه فرا گرفته برای خود تولید کسب و کار کند.

وی تصریح کرد : آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری مناسب برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ، ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات و خدمات داخلی است لذا توسعه این آموزشها بستر ساز اشتغال پایدار خواهد بود.

درویشی افزود: به منظور توانمندسازی سربازان در دوره خدمت و کسب شرایط اشتغال و کاهش دغدغه آنان برای ورود به بازار کار پس از اتمام دوره سربازی، آموزش‌های مهارتی با همکاری فرماندهی سپاه شهرستان به صورت گسترده ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سید الشهداء شهرستان دیر نیز با تاکید بر اینکه نگاه فرماندهی نیروهای مسلح به دوران سربازی، نگاه به استفاده از فرصت های طلایی برای آموزش کار و حرفه است، ابراز داشت: مهارت آموزی سربازان در ایام فراغت کارهای یگان خدمتی کمک می کند تا بتوانیم در راستای کاهش میزان بیکاری نقش آفرینی کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس

برای مشاهده اخبار آخرین تغییرات خدمت سربازی و معافیت ها اینجا کلیک کنید

برای مشاهده اخبار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اینجا کلیک کنید

 

ای استخدام

از تجربیات دیگران استفاده کنید!

مطالعه تجربیات شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان‌های مختلف در دوره های گذشته می تواند نقش بسزایی در قبولی شما در سازمان مورد نظر داشته باشد.

۴ نظر برای مهارت آموزی سربازان وظیفه می‌تواند موجب اشتغال آنها شود

  • س
    سعید
    ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۸
    سلام اول دی میخوام دفترچه پست کنم .. مدرکم لیسانس .. متولد 74 .. 26 ماه ایثارگری .. کی میفته اعزامم؟
    • ا
      امید
      ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۱
      اسفند
    • م
      مریم
      ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۵:۲۳
      سلام نامزد من 18 ماه رو کارت ایثار گریش زدن 6 ماه هم دوره احتیاط و 4 ماه داوطلبانه کسی اطلاع داره کدومش حساب میشه برا معافی؟
      • ب
        بغا
        ۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱
        ازتخفیف70درصدچه خبرفراموش شد

        لطفا سوالات و نظرات خود را بیان کنید

        ثبت پاسخ